I. Zakres zadań:
1. Planowanie, organizowanie i zarządzanie publicznym transportem zbiorowym organizowanym przez Gminę zgodnie z przepisami ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, w tym:
a) Określanie i modyfikacja linii autobusowych;
b) Współpraca przy tworzeniu i modyfikacji rozkładów jazdy, a także wprowadzanie zmian w rozkładach jazdy;
c) Badanie i analiza potrzeb przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym;
d) Nadzór nad komunikacją publiczną której organizatorem jest Gmina;
e) Koordynowanie działań Gminy związanych z rozwojem komunikacji aglomeracyjnej w obszarze funkcjonowania miasta;
f) Sporządzanie grafików dla kierowców i prowadzenie kart pracy kierowców, obsługa programu Harmonium;
g) Rozliczanie kosztów związanych z komunikacją gminną;
h) Redagowanie pism.
2.Sporządzanie raportów i analiz dotyczących realizacji usług.
3. Monitorowanie ruchu pojazdów i reagowanie na sytuacje awaryjne.
4. Kontakt z kierowcami i koordynacja pracy na zmianie.
5. Zakup części i prowadzenie dokumentacji serwisowej.
6. Zlecanie i odbiór pracy serwisowej.
7. Udział w odbiorach technicznych obiektów i urządzeń przejmowanych w zakres działalności Spółki.
8. Awaryjna praca na liniach komunikacji.
II. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:
1. Wykształcenie: wyższe lub średnie.
2. Doświadczenie zawodowe – min. 2 letnie doświadczenie w przewozie osób.
3. Uprawnienia na kierowanie autobusem.
4. Obywatelstwo polskie.
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Umiejętność obsługi komputera ( Pakiet Microsoft Office, obsługa poczty elektronicznej).
8. Znajomość obsługi systemu czasu pracy kierowców – Harmonium.
9. Znajomość obsługi systemu informacji pasażerskiej – Pixel.
10. Znajomość obowiązujących regulacji prawnych z zakresu realizowanych zadań, w szczególności:
a) Ustawa o publicznym transporcie zbiorowym;
b) Ustawa prawo przewozowe;
c) Kodeks postępowania administracyjnego.
III. Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie na stanowisku o tej samej lub zbliżonej tematyce.
2. Certyfikat kompetencji zawodowych w drogowym transporcie osób.
3. Pożądane cechy charakteru : systematyczność, odpowiedzialność, kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność.
4. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
5. Umiejętność kompleksowego wykorzystania swojej wiedzy.
6. Łatwość komunikowania się i przekazywania informacji.
7. Umiejętność przeprowadzania analiz i formułowania wniosków.
8. Umiejętność interpretacji, śledzenia zmian i stosowania w praktyce przepisów prawnych.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym oraz na terenie Gminy.
- Praca od poniedziałku do piątku.
- Praca w budynku kontenerowym ul. Ignacewo 1 A Kostrzyn.
- Praca w zespole.
- Rozpoczęcie pracy lipiec/sierpień 2025 r.
V. Wymagane dokumenty:
- CV zawierające niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e-mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje.
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, doświadczenie zawodowe
i posiadane uprawnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem). - Własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
– „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”,
– ,,Nie byłem/am skazany prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” ,
– ,,Posiadam obywatelstwo polskie”.
VI. Oferujemy:
1. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
2. Szkolenia wprowadzające oraz możliwość rozwoju zawodowego.
3. Przyjazną atmosferę w zespole, otwartość na nowe osoby.
4. Pakiet benefitów: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ubezpieczenie grupowe.
5. Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
VII. Składanie ofert:
Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert do dnia 11.06.2025 r. osobiście w sekretariacie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie Sp. z o.o. w organizacji przy ulicy Poznańskiej 2 lub za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego) na adres:
Zakład Komunalny w Kostrzynie Sp. z o.o. w organizacji
62-025 Kostrzyn ul. Poznańska 2, tel. 61 669 89 10, lub w formie elektronicznej, opatrzonej podpisem elektronicznym (kwalifikowanym lub przez profil zaufany) na adres e-mail: poczta@zkkostrzyn.pl
O terminach rozmów kwalifikacyjnych kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie. Aplikacje, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Aplikacje odrzucone, czyli niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny po upływie 3 miesięcy od daty opublikowania informacji o wynikach naboru na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Zakładu Komunalnego w Kostrzynie Sp. z o.o. w organizacji.
Uprzejmie informujemy, iż w razie pytań mogą się Państwo kontaktować z Kierownikiem Transportu Publicznego Tomaszem Bocheńskim tel. 798610165, Specjalistą ds. kadr, płac i finansów Lucyną Andrzejewską tel. 616698924